воскресенье, 22 сентября 2013 г.

Заняття 1



Заняття 1
Тема. Підприємливість та життєвий успіх.

Мета: познайомити учасників групи; розвивати позитивну самооцінку, з'ясувати  автохарактеристики учнів; створити комфортні умови роботи учнів; визначити принципи групової взаємодії.

Ключові поняття: представлення, правила роботи групи, якості і риси характеру.

Обладнання:  дошка для занотовування з відривними листками, різнокольорові маркери, відео проектор, ноутбук, кульки, зубочистки.

Тривалість: 1,5  години.

Хід заняття.

1.     Привітання. Вступ. Презентації проекту та шкільного клубу підприємливості.

2.     Знайомство. Вправа «Я представляю себе».


3.     Очікування.

4.     Правила групи.


5.     Вправа «Я – усмішливий підприємець».

6.     Вправа «Переможна кулька». Висновки.

форми роботи

ФОРМИ РОБОТИ УЧНІВСЬКОГО КЛУБУ ПІДПРИЄМНИЦТВА:

    Заняття в ігровій формі
    Проекти
    Молодіжне міні-підприємство
    Навчальні ігри
    Конкурси, наприклад:
Основні економічні поняття
Мояземля обітована" – моя ідея для досягнення успіху
Які причини безробіття і що може його скоротити
Досвід яких країн Європейського економічного співтовариства повинна використовувати Україна?"
Методи заощадження та інвестування на основі доступних на українському ринку фінансових продуктів
Чи виїзди на заробітки за кордон приносять державі втрати чи здобутки
Конкурс шкільної онлайн-газети - “Фінанси без таємниць"
    Конкурс малюнкаСередовище проживання обраної тваринки з серії монет “Тварини світу"
    Олімпіада підприємництва
    Олімпіада Знань про фінанси
    Конкурс письмових робіт
    День підприємництва
    Тиждень Ощадливості
    Знайомства з банками, підприємствами
Заняття, що ведуть представники банків, фірм, установ
Зустрічі з успішними людьми

цілі



ЦІЛІ УЧНІВСЬКОГО КЛУБУ ПІДПРИЄМНИЦТВА:


Підготовка учнів до активної та свідомої участі в економічному та професійному житті,
Реалізація заходів, пов'язаних з економічною освітою, у різних сферах та обсягах
Формування серед молоді підприємницьких позицій та застосування їх на практиці,
Розвиток активних, підприємницьких позицій шляхом впровадження цікавих освітніх проектів
Розширення співпраці школи з місцевою владою та бізнес-середовищем.








 

статут



СТАТУТ
УЧНІВСЬКОГО КЛУБУ ПІДПРИЄМНИЦТВА
ПОЛТАВСЬКОГО ПРОФЕСІЙНОГО ЛІЦЕЮ ТРАНСПОРТУ
§1
Статут визначає правила діяльності Учнівського Клубу Підприємництва (далі – УКП).
§2
УКП був створений рішенням Педагогічної ради ліцею і затверджений директором ППЛТ О.Б. Чернобелем на пропозицію викладача суспільних наук Н.М. Іванчук.
§3
1. Місцем перебування УКП є ППЛТ, в якому УКП був створений відповідно до §2 даного Статуту. УКП створюється на невизначений термін.
2. Особою, яка представляє УКП є викладач-ініціатор створення УКП чи інший викладач, призначений директором ліцею.
3. Нагляд над усією діяльністю УКП здійснює директор ліцею.
4. Опікуном УКП може бути лише один виладач.
5. Діяльність опікуна Клубу можуть підтримувати інші викладачі даної освітньої установи.
§4
Метою заходів, що реалізуються УКП є:
a. Формування підприємницьких позицій.
б. Поглиблення економічних знань учнів.
§5
Робота УКП базується на плануванні та впровадженні освітніх проектів у сфері підприємництва та економічної та фінансової освіти.
§6
УКП повинен складатися принаймні з 5 учнів. Склад учнів, які належать до УКП, може змінюватися.
§7
УКП кожного року (місяця) складає план роботи на рік (місяць)
§8
Для найактивніших викладачів та учнів, що працюють у УКП передбачено дипломи та/або нагороди.
§9
УКП обирає свою назву і логотип, які можуть бути змінені лише за згодою викладача-опікуна.

Впродовж 4-ох днів з 27 по 30 червня 2013 року на базі Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені М.В. Остроградського пройшов семінар-тренінг для вчителів економіки та практичних психологів загальноосвітніх навчальних закладів Полтавської, Сумської та Чернігівської областей. Семінар проводився в рамках українсько-польського проекту "Шкільна академія підприємництва 2". Заняття проводили: від польської сторони -  педагог-психолог Здіслава Баранкєвич та психолог Моніка Вервіцька; від української сторони - методисти обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти. Семінар відбувся на високому науково-методичному та організаційному рівні.